Pragniemy przedstawić Państwu Portal Głosowy™ Primespeech – unikalny system, który dzięki najlepszemu na rynku systemowi rozpoznawania mowy dla języka polskiego oraz skalowalności może przynieść wymierną korzyść instytucji, która go posiada. Portal Głosowy™ Primespeech to system IVR wyposażony w technologie automatycznego rozpoznawania mowy i syntezy mowy. Osoba, która zadzwoni do Portalu Głosowego™ może za pomocą krótkich, mówionych fraz wybrać interesują ją opcję. Portal Głosowy™ może prowadzić równolegle wiele rozmów i być dostępny przez 24 godziny na dobę. Dodatkowo może być on zintegrowany z firmową bazą danych, stroną www, wiadomościami RSS, jak i dowolnym innym systemem informatycznym. Po integracji np.: z bazą danych, system rozpoznawania mowy może rozpoznawać dowolne informacje, które się w niej znajdują. Najlepszy na rynku komponent rozpoznawania mowy gwarantuje skuteczne użycie Portalu Głosowego™ w każdym, nawet najbardziej wymagającym wdrożeniu.
ZASTOSOWANIA PORTALI GŁOSOWYCH™ PRIMESPEECH
Banki i instytucje finansowe
- zastrzeganie lub aktywacja kart płatniczych przez telefon;
- modyfikacja swoich danych przez telefon: zmiana PIN, zmiana adresu, czy numeru telefonu;
- stworzenie dodatkowego kanału komunikacji przez który klienci mogą samodzielnie zarządzać swoim kontem.
Przedsiębiorstwa komunikacyjne
- rozkład jazdy pociągów, samolotów, autobusów;
- rezerwacja biletów;
- informacja o taryfach przewozowych i ulgach.
Infolinie, działy obsługi klienta
- automatyczne odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania – odciążenie operatorów i znaczna redukcja kosztów prowadzenia infolinii;
- przełączanie do odpowiedniego konsultanta po odpowiedzi na kilka pytań;
- ocena konsultantów z którymi rozmawiali klienci;
- automatyczne pozyskiwanie informacji z ankiet głosowych.
Urzędy i instytucje publiczne
- Wykonywanie przez klienta niektórych formalności w sposób automatyczny przez telefon;
- Przekierowanie do odpowiedniego działu na podstawie odpowiedzi zwrotnych klienta.
Duże firmy i instytucje
- głosowe przełączanie do pracowników i działów – koniec z numerami wewnętrznymi;
- automatyczna aktywacja produktów przez telefon, zamawianie i rezerwacja produktu.
KORZYŚCI Z WDROŻENIA PORTALU GŁOSOWEGO™ PRIMESPEECH
Natychmiastowa redukcja kosztów prowadzenia infolinii
Portal Głosowy™ wdrożony na infolinii w niektórych przypadkach potrafi automatycznie obsłużyć nawet większość przychodzących połączeń. Niektóre połączenia w ogóle nie muszą być obsługiwane przez operatorów. Wdrożenie Portalu Głosowego™ redukuje natychmiast koszty związane z prowadzeniem call center.
Zwiększenie przepustowości infolinii
Instalując Portal Głosowy™ można zwiększyć maksymalną liczbę równolegle prowadzonych rozmów bez potrzeby zatrudniania dodatkowych operatorów, ani tworzenia im stanowisk pracy. Klienci infolinii zamiast czekać bezczynnie w kolejce do operatora mogą zostać obsłużeni automatycznie.
24-godzinny kontakt z Państwa firmą
Portal głosowy działa 24 godziny na dobę. W dowolnym momencie może odebrać telefon i podać klientowi informacje, których w tej chwili potrzebuje. W niektórych przypadkach portal głosowy może być nawet bardziej dostępny niż systemy działające przez Internet.